איך בוחרים רול אפ בגודל הנכון?

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם במצב שבו הם צריכים להציג את העסק שלהם בין עסקים אחרים, באזור מוגדר כמו דוכן. בין אם מדובר בכנס מקצועי, בפסטיבל עם הרבה דוכנים או באירוע עסקי, קשה להתבלט כאשר כל אחד מקבל את אותו השטח. הדרך להתבלט היא באמצעות עיצוב הדוכן בצורה שתמשוך תשומת לב, תדבר ללקוחות בגובה העיניים, ותחמיא למוצר או לשירות שמוצע בו. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לעשות זאת היא באמצעות שלטי רול אפ.


גודל רול אפ סטנדרטי הוא בדרך כלל 85 על 200 סנטימטרים. המטרה של הגובה החריג הוא זו היא "לעמוד" מול הצופה ולהציע לו תוכן בגובה העיניים. עם זאת, החיסרון בכל מודעה חזותית המוצגת במתחם סגור הוא שלא חייבים להסתכל עליה. הרול אפ מנגיש את תוכן המודעה לצופה מכיוון שהוא לא דורש מאמץ, הוא נמצא בשדה הראייה, ואם הוא מעוצב בצורה טובה הוא יגרום לעוברים ולשבים להשתהות מולו, לקרוא את התוכן המוצג בו וכך לשים לב לעסק.


מידות של רול אפ משתנות ומגיעות במגוון של גדלים וכמובן, מודעה גדולה יותר יכולה למשוך יותר תשומת לב גבוהה יותר. אבל עם רול אפ גדלים הם לא כל מה שמשנה, אם אתם רוצים לעצב מודעה מוצלחת אחד הכללים החשובים הוא "לזקק" את מה שאתם רוצים שהלקוח יראה. זה ברור שתמיד יש הרבה מה להגיד, אולי הייתם רוצים לפרסם את כל המוצרים, המבצעים והשירותים שאתם מציעים, אבל אי אפשר לעשות זאת על מודעה אחת.


מעבר לכך, המסר צריך להיות מוצג בצורה מצומצמת. כלומר, על כל מוצר או קולקציה יש הרבה מה להגיד, אבל הרעיון הוא למקד את המסרים למה שהכי "חשוב" או "מושך". העין האנושית מגיבה הרבה יותר לוויזואליה מעניינת, לקומפוזיציה סימטרית ולצבעים ססגוניים, מאשר לכמויות של טקסט. בסופו של דבר, מה שאתם רוצים להעביר במודעה צריך להיות מצומצם למספר משפטים קצרים וברורים.


עם רול אפ גודל הוא הדבר הראשון שצריך להחליט עליו, ואחריו יש להבין - מה המסרים שלכם? מה המטרה של השלט? כיצד למשוך את הלקוח בצורה נבונה ואפקטיבית? אם אתם מעוניינים להזמין רול אפ מידות שונות הן רק חלק מהאפשרויות שיש לנו להציע לכם. אצלנו ב-Picanvas שמים דגש על עיצוב חכם ועל הדפסה באיכות גבוהה, במטרה לעזור לכם לקדם את העסק. אם אתם מעוניינים לעיין במוצרי רולאפ מידות שונות פנו אלינו.